Sannäsvägen ft. Hanna ;) ♥

Sitter i gurs klassrum och ska sekert sitta här ennu över en halv timme .
Skall vänta att Mimmi slutat franska lektionen , sen skall vi sekert ut på stan en stund tills Jonas slutar .

Har fått ut mitt religion prov, sammhällslära prov & kemi prov alla for helt åt reven .. men fick endå helt okei i geografi presentationen :)
Skall idag och spela innebandy med herrar och junnun, var också och spelade på tisdagen .. men det gick inte så bra och Mimmi feidade mig då så nu har jag pakotta henne att komma med idag , HAHA ! (:

Imorgon skall jag till Iso omena med Jonas :) jejee .

Men nu ska jag ta och göra någo vettigt ..
HEJDÅ .



hahha .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0