Satans rubriker !

Denhär dagen har gått helt åt reven !
hadde religion prov som ja inte visste om att ja sku ha idag , geografi föredraget gick väll helt okei men inte att man sku få bra i de .. Engelska provet/förhöret gick inte så bra mindes typ int någo ord .. och sen fick vi ut någo engelska läs och skrivssvårighets test som ja gick helt skit . hohhooo ..

Men min pappa räddade allt , han kom med en ide att jag skulle beställä kläder åt mig från H&M , och jaa såklart jag gjorde det :) Tack tack pappa
Har annors fixat sommarjobb till mig ti hela sommarlove , men har så klart lediga veckosluut (:
kommer först jobba på nån slags packningsfabrik i Lojo i ungefär 2 veckor , sen skall jag sköta en 7 årig pojke i Esbo i 3 veckor och sen blir det igen packningsarbete tills 5 augusti .


Men nu ska ja gå och läsa till Kemi prov .





Beställt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0