Dag 10 – Någon som jag är glad över att ha i mitt liv

ååååh blir galen !!
min netti har nå jävla stärv, så nu måst ja låna mammas och pappas dator .
skoldagen var helt jette tråkig idag, ush endå!
tur så har man bara 3h skola imoron! och på torsdagen börjar praon! (:

var idag efter skolan till Säästö Pörssi med pappa,
köpte gummistövlar och regnrock till praon och ett jette gulligt hello kitty häfte
som jag skall ha till prao dagbok =)

hoppar lite över dom här dagarna..
så de blir dag 10 - Någon jag är glad över att ja har i mitt liv..
det är nog Mimmi :) vi har alttid så roligt, vi hittar alttid på en massa buuuus .










puss på dig .

Nu ska ja ta och gå i dushen, sen blir de snart nukkumaan
GONATT !

Kommentarer
Postat av: Molly

Ja, att ni hittar på buus kan alla hålla med om... (AA) :D

2011-11-02 @ 13:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0