Gott Nytt År !

Hej å som sakt Gott nytt år !
hoppas alla har haft ett bra nyår, mitt nyår har varit helt okej
var först i Pojo en några timmar sen blev det Ekenäs hela kvällen, åkte samis vännen
och var på hemmafest hos simon

Är helt trött, håller på ti ladda ner en film, så så småningom kryper jag ner under täcket
å ser på film (:

Å så är det bara två fucking dagar kvar till vi sticker iväg till Göteborg!
ska bli så skönt å fara bort till en tid..

Imoron har jag jobb från 9-15 men får se om ja far
borde packa och städa ennu före jag ska till Göteborg ..
men annors vet jag inte helt va ja ska göra imoron, har träningar från halv sex till sju .

men nej tack å hej !



(c) Jessi !


Kommentarer
Postat av: Jessi

Du ska ha det så bra i Göteborg sen! ;) Hihi, du låna min bild snaajs! :D

2012-01-01 @ 19:11:46
URL: http://jessiis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0