las ketchup dance ft. Jessica (;

Lovade lägga in bilder som vi fotade i klassen för Jessica :)
så måst väll göra det . Idag har det inte hänt något var i skolan från 8.30-16.00
efter de har ja bara luggit hemma å slöat, kollade just också min temperatur å hade lite feber :/
hoppas det gå över tillss imorgon.

Blev igår i Ekenäs hela kvällen, var på internatet med Josse å en massa annat shack
hade jette kul! Åkte hem med 21.37 tåg, å före det var jag lite ut å åka med Ronny å Niclas :)
Imorgon blir det skola från 8.30-16.00 sen Elit match !
sen är det äntligen Fredag, har bara skola från 8.30-11.45! Sen åker jag med Jessica till Tenala :)
på kvällen blir det @ ronnys place ft. Jessica å någo andra !

men nu ska ja lägga in bilder



















där har du, dom lite mindre vackra bilderna får du sen sådär privat :p



Kommentarer
Postat av: Jessi

Haha, jag ha haft jätte tråkigt o kollat igenom alla dina inlägg på bloggen och herreguuuu hu du ha shoppa hela tiden! Hahaha :DD

2012-01-19 @ 19:52:27
URL: http://jessiis.devote.se
Postat av: Jessi

Sv: va e de som går bra för mej? fatta int riktit :D

2012-01-19 @ 20:57:01
URL: http://jessiis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0