Prov läsning på G !

Skoldagen har varit ganska chill, hade först en timme matematik, kom lite sen för att jag missde 7.15 bussen så kom ca en halv timme för sent hups .. nåjaa men sen hade jag en hål timme + matrast , var med Mixo och Jens till harolds och äta :) namnam . Sen chillde vi bara i skolan typ en timme . Sen hade vi ca en lektion hållbar hetens grunder, gick igenom någo random och så på en film .. int för att ja så mycket av filmen :D eftersom ja somnade .. Hanna har varit här idag :) har varit på datorn, varit ute en snabb sväng och sett på salkarit ! Nu ska ja börja läsa till kemi provet som jag har imorgon, börjar i bra tid .. ska också kolla vad jag skall beställa från H&M :) pappa gick med på att ja fick beställa sommarkläder som han såklart betalar ;) Nejj men nu ska ja sluta babbla och börja läsa ti prov !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0