Söndag

Gomorgon, ska kort berätta om v-slutet .
Fredagen berättade jag visst om lite i mitt förra inlägg, men hade jette kul :)
vi var för det mesta hemma hos Ronnys, var en sväng till stan nog ..

Lördag steg jag upp kring 11-12, vi åkte nästan direkt iväg till Masaby med mamma
för att kolla in när Pojo sport spelade mot HaHy ! Bra match .
sen satte vi oss i bilen och körde mot Kerava . Där jag spelade två matcher
förlorade båda, Indians 2-5 och Blackbirds 3-5, var två mycket bra matcher.. alla spelade jette bra :)
Gjorde också ett mål och fick väll två syöttöpisteen :) + haha en utvisning :D
Efter natcherna for jag och mamma till mäkkärin, nomnom !

Hanna var här övernatt från igår, hon gick nyss hem .
så på The Smurfs filmen, heelt jäävla bra film! rekomenderar (:

Nu ska ja börja städa mitt rum, senare blir det väll Esbo och se på Pojo sport 2 match :)

Trevlig söndag :)
bloggar sekert ennu ikväll !



(y)

Kommentarer
Postat av: Jessi

Ta me usb kabel imoron ti skolan så får jag bilderna från ronnys :D

2012-01-22 @ 11:44:38
URL: http://jessiis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0