Tisdagen den 10.1

Go kväll !

Orkade int fara till skolan idag, eftersom jag var helt trött och hade huvudvärk .
Sovde till typ klockan två? var helt skönt, men imorgon skall jag nog påta mig till skolan :)
börjar som tur först 10.15 !

Matcherna i Göteborg gick inte så bra för oss flickor
förlorade tre av fyra matcher och vann en..
Shoppade som sakt en hel del (:




Skjorta från H&M ca 15 euro





T-skjorta från Lindex ca 19 euro





Gothia t-skjorta med tryck på!
kostade ca 20 euro



Två stycker bandeau bhn från Ginatricot
kostade ca 3,50/st



Svea mössa från Båten, ca 12.50



Iphone skal!



Tygskor från Stadium ca 10 euro



Klackskor från Din sko ca 20 euro
+ ennu sex par underbyxor & en 'fin skjorta'

Men nu skall jag ta och äta lite hallonsoppa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0