VILL HA !

Fick hem en katalog idag, tänkte slänga bort den med det gjorde jag inte ..
fast de skulle ha vari bättre att jag sku ha gjort det, eftersom de fanns en massa fina kläder som jag nu vill ha :/ probleme e ba det är de va inte de billigaste kläderna ..


 

 

Dom två fina sommar t-skjortorna + Play suiten kostade redan 109,60 !

 

Skoldagen gick fort, hade en timme Engelska där vi bara gick igenom en massa uppgifter
och sen hade vi en timma gymnastik, Josse och Jessi hade nån sorts följejon juttu !
Efter skolan blev det fort hem å så på träningar. Ska snart se på Aina vaarassa som kommer på MTV3 sen ska ja gå och lägga mig .

Har skola från 8.30-16.00 imorgon + en håltimme från 11-45-14.30..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0